شناسه خبر : 38277
دوشنبه 20 مهر 1394 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیجی 105 ساله جنگ!/عکس

به گزارش تا شهدا از خراسان رضوی، حاج محسن هرمز زاده تخریبچی لشکر 5نصر در مورد مرحوم حاج قربان نوروزی بسیجی ۱۰۵ ساله از نیروهای واحد تخریب لشکر 5نصر می گوید حاجی ساکن روستای عشرت آباد یکی از روستاهای نیشابور بود ، که بر اساس یک نذر همه ی سال به جز 4 ماه روزه بود. به گفته خودش نذر کرده بود تا از آب فرات نخورده یعنی تا نابودی صدام و پیروزی رزمندگان روزه باشد .
 
حاج قربان اولین کسی بود که برای نماز شب و سپس نماز صبح بیدار می شد وبچه های که خواب بودن رو اول با صدا اگر بیدار نمی شدن یک پایشان را می گرفت و می کشید تا بیدار شوند همه دوست داشتن که حاجی برای بیدار کردن شون اونها رو اینجوری بیدار کنه و خودشون رو به خواب می زدند محبوبیت حاجی در بین همه رزمنده ها زیاد بود او اولین کسی بود که صبحها در دوصبح گاهی شرکت می کرد و با پرچم به دست جلودار ورزش صبح گاهی بود حاجی بعد از جنگ هم لباس بسیجی رواز تنش بیرون نکرد.
شادی روح حاج قربان نوروزی صلوات
 
 
اینستاگرام
روحش قرین رحمت خداوند بشه این پیر مردها بودند که به جوانان روحیه میدادند وانها میثم تمارهای ان زمان بودنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi